top of page

INFALLIBLE 24H-MATTE

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז המשיק בחודש נובמבר את מייקאפ אינפליבל מאט 24 שעות.

כמו שאתן יודעות אני כבר תקופה מתנסה במייקאפ ומתאפרת איתו יום יום - דאגתי למרוח אותו גם בימים ארוכים של צילומים, פגישות, בתנאי מזג אוויר שונים וכמובן עם כלי איפור מגוונים כמו - ספוגית, מברשת וידיים.

אז עכשיו שתקופת הנסיון הסתיימה, אני כאן לדווח לכן את התוצאות!

אז איפה נתחיל? - הפורמולה!

בחברה מציינים שזו היא פורמולה חדשנית בשילוב שתי טכנולוגיות מתקדמות, אני לא אשעמם אתכן בפרטים טכנים שתכלס למרביתנו זה לא אומר כלום, אבל אני בהחלט יכולה להגיד שאני מרגישה שהפורמולה שלו בהחלט שונה מכל מייקאפ מאט שיצא לי לנסות.

אחד הדברים הבולטים בפורמולה זה שהמייקאפ אינו מורגש על העור בהשוואה למייקאפים מאט פופולארים אחרים שאנו מכירות כמו הדאבל וור של אסתי לאודר או הקולור סטיי של רבלון.

הוא נמרח בקלות על העור ומעניק תחושה קטיפתית, אחד הדברים שאהבתי בו - הוא לא מתקבע במהירות בזק כמו אחיו הפופולרים, מה שנותן לנו את הזמן למרוח אותו ללא חשש לכתמים ואזורים לא מטושטשים.

אני מרגישה שהפורמולה שלו מצטיינת גם בצורה שהמייקאפ יושב על העור עצמו, הכוונה שלי היא שהוא לא כ״כ מתיישב בנקבוביות (ללא פריימר) - והיי מי רוצה שהמייקאפ יתיישב לה בנקבוביות?!

מייקאפים מאט לרוב מדגישים יותר נקבוביות, קמטים, יובש לעומת מייקאפים לחותיים וזה בגלל שהם מכילים בתוכם פודרה. אז האינפליבל מאט 24 שעות של לוריאל בהחלט מקבל ממני נקודות זכות על זה!

נמשיך לעמידות!

בודאי ראיתן בפרסומת שהמייקאפ עמיד לא רק ל24 שעות אלא גם במים, זיעה, אדים ולחות.

אז לא באמת יצא לי לבדוק את הכל... (איך בודקים אדים? - עומדים מעל הקומקום?!) אבל אני יכולה להגיד לכן שהוא בהחלט עמיד לאורך שעות ארוכות. אם יצא לכן לראות את הולוג שלי עושה אופנה - צילומים ותצוגת תכשיטי פנדורה שם אני במהלך הטסטים למייקאפ, התאפרתי איתו ליומיים של עבודה, שעות ארוכות - בחוץ, במזגן.. ואחד ההדגשים שלי זה לא לעשות טאצ׳אפים כי אחרת מה זה שווה.

רוצה כיסוי?!

על האריזה של המייקאפ קלטתי שרשום ״כיסוי מושלם״ שאם תחשבו על זה רגע.. כיסוי מושלם זה אנדיבידואלי, כל אחת רואה את המושלם שלה! (חושבת שזה טריק שיווקי גאוני!).

בכל אופן... רמת הכיסוי שלו לטעמי בינוני נבנה אבל הוא לא מגיע לרמת הכיסוי של הדאבל וור של אסתי לאודר. אז אם את אוהבת כיסוי גבוהה מאוד, זה כנראה לא המייקאפ בשבילך.

למי הוא מתאים?

מבחינת סוגי עור המייקאפ מתאים לעור רגיל עד שמן. במידה ויש לך עור רגיל\יבש אני ממליצה להשתמש בפריימר לחות מתחתיו כמו שהשתמשתי בסרטון מדריך איפור עם פלטת סמאשבוקס החדשה.

נשמע מושלם! יש חסרונות?

אחד החסרונות של המייקאפ אלו הגוונים - לצערי תמיד מביאים לארצנו מייקאפים ורודים מידיי (הלוווו מזרח תיכון!! - צהוב)

היה לי קצת קשה למצוא גוון שמתאים לי בדיוק אבל הלכתי על גוון 12 Natural rose והוא קצת ורוד לי כמובן.

חיסרון נוסף, אני מרגישה שבשביל לבנות כיסוי צריך להשתמש בהרבה חומר מה שאומר שהפורמולה לא מספיק פיגמנטית וזה פשוט גורם לנו להוציא עוד ועוד ולסיים את השפורפרת מהר.

מייק אפ אינפליבל, מגיע ב-7 גוונים:

10- Porcelain

Natural rose – 12

Rose beige – 13

20- sand

24- Golden beige

30- Honey

Amber - 32

שורה תחתונה:

אני חושבת שגימור המאט שלו הוא הכי טוב שיצא לי להתנסות בו בגלל התחושה שהוא משאיר על העור לאו דווקא בגלל שהוא נשאר מאט לאורך שעות.

מחיר לצרכן: 180 ₪ (לפני הנחות מבצע הניתנות על ידי הקמעונאים מעת לעת על פי שיקול דעתם)

תכולה:35 מ"ל.

את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.

אם יש לכן שאלות, הצעות או שסתם בא לכן לפרגן - אתן מוזמנות לכתוב לי כאן בתגובות.

עד הפעם הבאה... נשיקות ואוהבת אתכן מלא מלא מלא!

הצטרפו אליי

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

היו ראשונים לדעת לפני כולם

פוסטים מועדפים

תגיות

bottom of page