top of page

Life "Multi Lashes" Mascara

חברת Life מרחיבה את ליין האיפור ומשיקה את Multi Lashes Mascara

שלום לכולם!

בפוסט הזה אני אכתוב לכם על מסקרה חדשה של חברת לייף מבית סופר פארם, הסקירה שלי כוללת מה אהבתי/לא אהבתי ולמי אני ממליצה על המוצר.

אז בואו נתחיל!

על פי החברה "מסקרה עם מברשת ייחודית רב ממדית ופורמולה המבוססת על תמציות צמחים ליצירת מראה ריסים מעוגלים ועוצמתיים עם אפקט עשיר לאורך כל שעות היום".

בפעם הראשונה שלי שהשתמשתי מסקרת Multi Lashes הרגשתי שהיא מאוד מוצלחת ואני לגמרי הולכת לאהוב אותה אומנם לא אהבתי את המברשת. לטעמי המברשת מעט מגושמת וגרמה לי לא פעם ללכלך את העפעף ואת מעקה העין הפנימי העליון (כפי שניתן לראות בתמונה למטה).

בחברה נאמר כי המסקרה מבוססת על תמציות צמחים שמסייעים לחיזוק וטיפוח הריסים ותורמת לגמישותם. אני יכולה להעיד שהריסים שלי אכן היו רכים וגמישים ולי באופן אישי זהו לא פלוס ואני אסביר למה, כאחת שתמיד מעגלת את הריסים לפני מריחת המסקרה העובדה שהפורמולה מרככת את הריסים לא עזרה כלל לעיגול, למעשה עיגול הריסים כלל לא החזיק מעמד ומבחינתי זהו מינוס.

אבל, ויש אבל.. הפורמולה הזו מצויינת עבור מי שיודעת שהריסים שלה חלשים בעלי נטיה ליפול/לנשור. ריסים חלשים שמורחים עליהם מסקרה שמתייבשת מהר ומתקשה (לדוגמא מסקרה עמידה במים) לא מטיבה עם ריסים חלשים, היא עלולה לגרום לנשירה מוגברת במיוחד כאשר מסירים אותה עם מסיר איפור.

בתמונה: ריסים מרוחים במסקרת מולטי לאש של לייף אחרי עיגול ריסים

בחברה אומרים שהמולטי לאש מעניקה מראה ריסים מעוגל, מלא ועוצמתי.

אני לעומת זאת הרגשתי שדווקא היא מעניקה לי מראה מעודן-עדין ויומיומי, שלא תבינו אותי לא נכון אני לא אומרת שאני לא אהבתי אותה, אני פשוט חושבת שהיא שונה לגמרי ממה שנאמר עליה מפי החברה.

יאמר לזכותה של המולטי לאש שהיא אכן מפרידה את הריסים ומעניקה מראה אחיד והיא עמידה לאורך כל היום. אני חושבת שהיא יכולה להיות מסקרה מוצלחת מאוד בעבור אותן נשים שהריסים שלהן חלשים או אפילו לנשים שעובדות בלילות. מכיוון שהיא באמת מרככת את הריסים ושומרת על גמישותם ולא מרגישה "כבדה" על העין שזו יתרון כשעובדים לילות והעיניים עייפות וכבדות.

בנוסף היא יכולה להתאים למי שעושה טיפולי הארכת/תוספת ריסים ורוצה בכל זאת לא לוותר על קצת מסקרה בנוסף לריסים שהוסיפה.


המולטי לאש של לייף נמכרת בכל סניפי הסופר פארם במחיר 89.99 ש"ח לפני מבצעים.

כעת ניתן להשיג את המסקרה במארז מיוחד שכולל בתוכו גם את מסיר האיפור של החברה שהוא מאוד מוצלח בעיניי, הוא מתאים לכל סוגי העור ואין בו אלכוהול - דבר חשוב במסיר שמתאים לאיפור עמיד במים.

את המארז הזה ניתן למצוא בכל הסניפים במחיר 150 ש"ח (מחיר משוער!)

אך כמובן שנמצא כרגע במחיר מבצע

של 50-70 ש"ח (מחיר משוער!)

אני מקווה שנהנתם מהסקירה שלי למסקרת

Multi Lashes של חברת Life.

אם יש לכם שאלות,הצעות, המלצות או סתם בא לכם להגיד לי משהו, אתם מוזמנים לרשום לי בתגובות כאן למטה.

עד הפעם הבאה... נשיקות! ♥

*המוצר התקבל לסקירה ע"י החברה אך דעותיי הן שלי בלבד ולא קיבלתי תשלום בעבור הפוסט.

הצטרפו אליי

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

היו ראשונים לדעת לפני כולם

פוסטים מועדפים

תגיות

bottom of page