top of page

Victoria`s Secret Forever Sexy


באוגוסט 2015 ויקטוריה סיקרט השיקה את הבושם החדש Forever Sexy שכמובן הגיע רק עכשיו לארצנו הקטנטונת.

בחברה מספרים שהבושם נוצר בהשראת ההלבשה התחתונה של המותג, בושם שובב, פרובוקטיבי וסקסי.

הרכב הבושם מורכב מניחוחות פירותיים עסיסיים כמו תפוז בלדונה, עליי כותרת גרדניה ותו ניחוח הענבר המוזהב (מסתבר שזהו תו בלעדי לויקטוריה סיקרט), השילוב הזה בעיניי מעניק ניחוח חמים וחושני - לא כבד כך שהוא מתאים לאביב קיץ שלנו.

בקבוק הזכוכית של הבושם מעוצב כמחוך עם קשירה אחורית והוא עטוף בסרט סאטן ובטול ורדרד. הפקק שחור עם זהב מפלסטיק איכותי. אך החיסרון שמצאתי באריזה, זו העובדה שקצת קשה לפתוח ולסגור את הפקק (יכול להיות יתרון אם אתן אוהבות לקחת איתכן את הבושם בתיק). אין ספק שהבקבוק הזה מעורר חשק להניח אותו על שידת האיפור לראווה, אבל מעניין יהיה לראות איך ננקה ממנו את האבק...

אז מה אני חושבת על הריח?!

אני חייבת לומר שאני ממש אוהבת את הריח הזה.

אחד החסרונות בבושם זהו העובדה שהוא לא כ״כ עמיד - הוא מוגדר או דה פרפיום אבל מחזיק כמעט כמו או דה טואלט. כדי לגרום לבושם להחזיק יותר זמן על הגוף, מרחתי קרם גוף (אפשר גם שמן גוף - אפילו מומלץ יותר).

לא חשבתי שאני איי פעם אוהב בושם שאחד התווים העיקריים שלו הוא תפוז.. אבל במקרה של הבושם הזה זה פשוט עובד! חייבת לציין שאין ברשותי עוד בשמים של המותג, למרות שתמיד רציתי (בכל זאת... ויקטוריה סיקרט) אבל תמיד מצאתי שכל הבשמים מתוקים לי מידיי - שלא תטעו אני אוהבת ריחות תקתקים אבל כל שאר הבשמים פשוט מתוקים לי מידיי. בכל מקרה, את הניחוח הזה פשוט אהבתי! לא מתוק מידיי, מרגיש לי מאוד מאוזן ואכן סקסי.

הוא נמצא ברשותי מספר ימים וכבר אני מקבלת המון מחמאות עליו, הוא מתאים למזג האוויר החמים שלנו - יהיה נהדר לאביב קיץ והייתי אומרת שהוא מתאים ליום וגם לערב.

את מוצרי ויקטוריה סיקרט ניתן להשיג בחנויות ויקטוריה סיקרט בדיוטי פרי או במתחם שחקים בטרמינל 3 (מתחם טיסות יוצאות הפתוחות לקהל הרחב, קומה 3)

100 מ״ל $99.90 בדיוטי פרי | 439.90 ש״ח במתחם שחקים

50 מ״ל $69.90 בדיוטי פרי | 319.90 ש״ח במתחם שחקים

גילוי נאות:

הבושם התקבל לסקירה

אם יש לכם שאלות,הצעות, המלצות או סתם בא לכם להגיד לי משהו, אתם מוזמנים לרשום לי בתגובות כאן למטה.

עד הפעם הבאה...נשיקות! ♥

הצטרפו אליי

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

היו ראשונים לדעת לפני כולם

פוסטים מועדפים

תגיות

bottom of page