top of page

סקירת מוצרי אסתי לאודר וקלרינס

Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher

אני אתחיל בכך שאני אספר לכן שזהו בגדול סרום מצמצם נקבוביות אבל אני חושבת שהוא לגמרי משמש כפריימר! ולא עוד סתם פריימר ממוצא, האידיאליסט הוא פריימר מצויין לבעלות עור מעורב עד שמן. אני משתמשת בו כבר מעל לחודשיים ואני כ"כ מרוצה מהתוצאות שהוא מעניק לעור שלי במיוחד לפני האיפור!

מה אומרים עליו בחברה?

מצמצם ב-1/3 את גודל הנקבוביות, מחליק את מרקם העור. סרום הפועל במהירות ומסייע בחידוש העור. העור נראה ללא נקבוביות, נקי ובעל גוון אחיד. מרגיש רך וחלק.

אז איך אני משתמשת בו? כרגיל לפני האיפור אני רוחצת את הפנים עם התכשירים הרגילים שלי ולאחר מכן אני פשוט מורחת את האידיאליסט (ניתן למרוח אחריו קרם לחות – בכל זאת זהו סרום) הוא נמרח כמו חמאה ואני אפילו לא יכולה לתאר במילים את הריח (משגעעע), אחרי שהוא נספג מעט אני ממשיכה בטקס האיפור שלי כרגיל.

מההתנסות שלי, אני חייבת לשבח את המוצר הזה כי אני חושבת שלא רק שהוא אפקטיבי לטווח הארוך, הוא לגמרי מוצר מיידי!

לסיכום – אהבתי וארכוש אותו שוב!

ניתן לרכוש ברשות הפארם 540 ש"ח ל-30 מ"ל או בסטרוברי ב286.5 ש"ח ל-30 מ"ל

http://il.strawberrynet.com/skincare/estee-lauder/idealist--%D7%A8%D7%9D-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%A0-%D7%91%D7%95%D7%91%D7%99%D7%95%D7%AA/71760/?CatgId=p#DETAIL

Estee Lauder - Pure Color Blush - Peach Passion 08

סומק קטיפתית בגוון ורוד אפרסקי מעט שימרי.

אם בתמונות וברושם ראשוני כשופתחים את האריזה לא כ"כ רואים את הברק העדין והיפה שיש לסומק הזה, אבל אני יכולה לומר לכן שזהו דיופ בגרסה עדינה יותר לאורגזם של נארס!

לסומק פיגמנט מצויין והוא מטשטש בקלות בעזרת המברשת הנכונה (אני אף פעם לא ממליצה להשתמש במברשת המצורפת, אפילו לא לטאצ'אפ).

ממליצה עליו בחום וזה נהיה הסומק היומיומי שלי (למרות שאני לא חסידה של סמקים כמו שחלקכן יודעות)

להשיג ברשתות הפארם ב225 ש"ח או בסטרוברי במחיר 151.5 ש"ח

http://il.strawberrynet.com/makeup/estee-lauder/%D7%A1%D7%95%D7%9E--%D7%A6%D7%91%D7%A2-%D7%98%D7%94%D7%95%D7%A8-----08-peach-passion/142554/?CatgId=p#DETAIL

Double Wear All Day Glow BB Moisture Makeup SPF 30

מה אומרים עליו בחברה?

המייק- אפ BB העמיד הראשון מבית אסתי לאודר. צבע המאחד את גוון עורך בשילוב עם לחות נטולת שומן הגורמת לעורך להיראות זוהר רענן ובריא. מכיל SPF 30.

העור נראה רענן, זוהר חלק ומלא לחות

בBB של אסתי לאודר יצא לי להתנסות כחודשיים ותחילה לא כ"כ ידעתי איך להתייחס אליו ולא הייתי בטוחה אם הוא יענה על צרכיי. אנחנו רגילות שBB זהו מוצר לחות עם גוון, בדר"כ מוצר דיי "שקוף" שמכיל בתוכו לחות, גוון, SPF ומוצרי נוגדי חימצון.

הדאבל וור BB כשמו כן הוא, ממשפחת הדבל וור המפורסמת אינו עוד "סתם" BB שכולנו מכירות!

אם תמיד חיפשת ורצית BB שיכסה את הפגמים אך עדיין יהיה קליל זהו הBB בשבילך!

בחברה מגדירים אותו לחותי ומעניק גלואו (all day glow) אבל אני חושבת שהוא מוצר שמתאים דווקא לבעלות עור מעורב עד שמן (ניתן להשתמש בו גם על עור רגיל אם אוהבים גימור מט). השם של הביבי קצת מטעה לטעמי כי הוא גורם לך לחשוב שהוא לחותי עם ברק ומתאים גם לעור יבש וזה חבל, כי דווקא מאוד קשה למצוא מוצר ביבי שמתאים לעור מעורב עד שמן! היו צריכים לשווק אותו קצת אחרת לדעתי.

בכל אופן, הביבי קיים ב8 גוונים (לא יודעת אם יש לנו את כולם בארץ), אני ממליצה בחום ללכת לפארם ולהתנסות בו אולי עוד תתאהבי!

ניתן לרכוש ברשות הפארם ב250 ש"ח או בסטרוברי ב199 ש"ח

http://il.strawberrynet.com/makeup/estee-lauder/double-wear-all-day-glow-bb-moisture/172253/?CatgId=p#DETAIL

Clarins - eclat minute base fixante yeux

מה אומרים בחברה?

נוסחה חדשה לקבלת אפקט חלק עוד יותר ואחזקה אופטימלית של צללית!

מרחיב שמירת צלליות ומרענן את המראה. פריימר לצלליות אוניברסלי מועשר בשיבולת שועל כדי להחליק, להאיר ולאחד את גוון העפעפיים תוך הארכת ההחזקה של איפור.

יצא לי להתנסות בעבר בגרסה הישנה וזכור לי שאהבתי את הפריימר אבל כפי שאתן יודעות אני לא מוותרת כ"כ בקלות על הליים קריים שלי!

עוד לפני שאספר לכן מה חשבתי עליו אני חייבת לציין ולשבח את העובדה שהמוצר עבר מאריזה של טוש עם כמות חומר של 2ml לשפורפרת (שזה גם הרבה יותר סטרילי!) עם כמות של 10ml

אז אני כבר אומרת שזה בהחלט שינוי לטובה!

אחד היתרונות/חסרונות (תלוי איך מסתכלים על זה) הבולטים במוצר זה שהוא בעל גוון. זה יכול להיות בהחלט יתרון למי ש"סובלת" מעפעף אדמומי/נימים בולטים. הגוון שלו בינוני ויכול להתאים למגוון רחב יחסית של גווני עור אבל מי שמאוד בהירה או מאוד שזופה/כהה המוצר הזה לא יתאים.

לי באופן אישי הוא מתאים ומכסה בצורה מעולה את גוון העפעף הטבעי שלי. הוא מתקבע במהירות על העור ואינו מותיר תחושה של חומר על העפעף שזהו יתרון מבחינתי!

אז איך הוא בתור פריימר? אם יש לך עפעף רגיל הוא יכול להיות החבר הכי טוב שלך! זהו לא פריימר שהייתי ממליצה למי שסובלת מעפעף מאוד שמנוני, אני חושבת שאפשר למצוא מוצרים טובים יותר בשוק לעפעף שומני.

לסיכום, קלרינס לא מאכזבים ואפילו משפרים, עם מוצר שבהחלט שווה לצרף לתיק האיפור

להשיג בסופר פארם

Clarins - cream to powder eyeshadow Ombre Matte

יצאה בקולקציית הסתיו של קלרינס, צללית שנראת כקרם אך לגמרי אבקתית.

מה אומרים בחברה?

טכנולוגיה ייחודית לקלרינס משלבת בין הנוחות של צלליות קרם לבין העדינות והעמידות של צלליות אבקה. פיגמנטים עדינים (Soft focus pigments) מעניקים זוהר, ומשולבים עם אבקת במבוק לקבלת גימור אולטרה-מאט. האבקה מונעת ברק בעפעפיים על ידי ספיגת החלב, ומעניקה עמידות מקסימאלית לאורך היום כולו. מגיע בהרמוניה של 4 גווני מאט זוהרים, שמתאימים לכל צבעי העיניים.

הגוון שהתקבל לידי הוא גוון 03 Taupe ואני לגמרי חובבת טואופים למינהם!

לצללית אכן מרקם יחודי, היא נעימה למגע ונמרחת בקלות!

אני חושבת שמבחינת חוזק הפיגמנט יש מקום לשפר, בגלל היותי מאפרת אני תמיד מחפשת את המוצרים בעלי הפיגמנט החזק ביותר אבל כן הייתי ממליצה עליה למי שאוהבת "פלאש" של צבע עדין/בינוני ליום וגם לערב. בואו נגיד שאולי לא הייתי מצרפת אותה למזוודת האיפור שלי אבל לשימוש האישי שלי היא מושלמת!

האריזה נהדרת, יוקרתית ונוחה, והתכולה 7 גר' מחיר 204 ש"ח

להשיג בלעדית בסופר פארם

או במחיר של 109.5 ש"ח באתר סטרוברי

http://il.strawberrynet.com/makeup/clarins/ombre-matte-eyeshadow----01-nude/177069/#DETAIL

גילוי נאות:

מוצרי אסתי לאודר התקבלו מהחברה לצרכי כמאפרת ולא כבלוגרית אבל החלטתי לשתף אתכן!

מוצרי קלרינס התקבלו לסקירה.

דעתי על המוצרים הינה שלי בלבד אחרי התנסותי בהם.

רוצים להראות לי איך התאפרתם?!

תייגו את התמונה שלכם באינסטגרם

yanaprovizLOOKS#

אם יש לכם שאלות,הצעות, המלצות או סתם בא לכם להגיד לי משהו, אתם מוזמנים לרשום לי בתגובות כאן למטה.

עד הפעם הבאה...נשיקות! ♥

הצטרפו אליי

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

היו ראשונים לדעת לפני כולם

פוסטים מועדפים

תגיות

bottom of page